09-06-2022 BALK – Het Wetterskip zoekt twee medewerkers telefonie en dienstverlening voor 24-36 uur per week. Wat ga je doen?
Als medewerker telefonie en dienstverlening
– ben je het gezicht en de stem van Wetterskip Fryslân.
– ben je verantwoordelijk voor de verwerking/registratie van meldingen van inwoners in diverse systemen.
– beantwoord je berichten en vragen van inwoners via social media (webcare).
– denk je mee om de dienstverlening te verbeteren en te vernieuwen.
– beantwoord je vragen van collega’s over interne dienstverlening.
– neem je deel in één of meerdere projectgroepen namens telefonie en dienstverlening.
– ben je verantwoordelijk voor de uitgifte en inname van vervoerbewijs/sleutels en toegangspassen.
Wie ben jij?
Jij hebt
– hebt mbo-werk- en -denkniveau.
– bent representatief en werkt graag in teamverband.
– bent flexibel, houdt van aanpakken en bent gastvrij.
– beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift. Fries spreken is een pré.
– hebt affiniteit met het werken op een klantenservice afdeling.
– kunt goed werken met verschillende geautomatiseerde systemen en schakelt snel.
Voldoe je niet helemaal aan het profiel, maar is je ontwikkeling gericht op deze werkzaamheden, ook dan ontvangen wij graag je motivatiebrief.
Als Wetterskipper krijg je
– vertrouwen, verantwoordelijkheid en de ruimte om je werk op jouw manier in te vullen.
– verrassend veel loopbaankansen in een organisatie met duizend-en-één expertises.
– een unieke werkomgeving en bevlogen collega’s, die betrokken zijn bij hun werk én bij elkaar.
Wat biedt het Wetterskip jou?
– Bruto maandsalaris van minimaal € 2.276,- en maximaal € 2.769,- (schaal 4 cao werken voor waterschappen bij een volledige werkweek van 36 uur), afhankelijk van opleiding en ervaring.
– Individueel keuzebudget (21 procent van je brutosalaris) dat je laat uitbetalen of bijvoorbeeld inzet voor extra verlof.
– Eigen opleidingsbudget en reiskostenvergoeding woon-werk.